Ne spreglejte ...

  • Predavanje za starše učencev od 5. do 9. razreda: KAKO PRISTOPATI K OTROKU V ČASU PUBERTETE?

    Čas najstništva je lahko zelo burno in zahtevno obdobje življenja. Hitre spremembe na področju telesnega, čustvenega in socialnega razvoja najstniku povzročajo stiske, težko dohaja sam sebe, se ne razume, pogosto je negotov in zbegan.

    Kaj pa starši najstnikov?

    Kako uspemo križariti med čustvenimi izbruhi in umikanjem v svet svoje sobe in družabnih omrežij? Ali vemo, kako se pravilno odzvati, ko se nam otrok upira, ko ima občutek, da ga nihče ne mara ali se pred nami zapira in nam ne zaupa svojih stisk?

    O tem, kaj vse lahko starši pričakujemo v obdobju najstništva, kako lahko z najstniki ohranimo odnos in jim pomagamo skozi to burno obdobje, bo spregovorila gospa NADA ZUPANČIČ, specialistka zakonske in družinske terapije, Imago terapevtka in karierna svetovalka.

    Predavanje bo V SREDO, 7. 12. 2022, OB 17. URI,

    v avli I. nadstropja OSNOVNE ŠOLE ŠMARTNO.

    Vljudno vabljeni!

    Več ...
  • 1
  • 2

Korak k Sončku

Sprejemati sebe in druge, sprejemati vse, kar imamo skupnega, in vse, kar je drugačno od nas. S to mislijo se vsako leto znova že vrsto let trudimo uvajati med naše šolske klopi inkluzijo v pravem pomenu besede.

Projekt Korak k Sončku, ki poteka pod okriljem Zveze Sonček, je del tega procesa in na šoli ga izvajamo že nekaj let. Za sodelovanje smo se odločili, ker želimo našim učencem razširiti obzorja in duha. Želimo, da razumejo različnosti in znajo biti sočutni, da razumejo stisko drugega in znajo priskočiti na pomoč, kadar je potrebno. Pomembno se nam zdi, da razbijemo stereotipe o prevladujočih nesposobnostih ljudi s posebnimi potrebami in namesto njih izpostavimo njihove kvalitete. Za zgled postavljamo ljudi z različnimi posebnimi potrebami, ki so kljub hudim vsakodnevnim preizkušnjam optimistični, uspešni na določenem področju in polni življenjske energije. Ob njihovih zgodbah se zdijo tegobe zdravih ljudi skorajda malenkostne. Izvajanje tovrstnih vsebin deluje pozitivno tudi na medsebojne odnose učencev v šoli, saj verjamemo, da krepi njihovo strpnost.

S sodelovanjem v projektu imamo zelo pozitivne izkušnje. Trudimo se, da ga vsako leto malo nadgradimo, izvajamo različne aktivnosti in spoznavamo nove ljudi z različnimi izkušnjami.

Hajdeja Praprotnik, mag. prof. inkl. ped.

Sodelujemo v projektih

  • Default
  • Title
  • Date
  • Random

Prijava/odjava uporabnika