Opis učnih težav
- učenec težje razume učne vsebine, predvsem abstraktne pojme
- težave pri konkretni rabi in uporabi usvojenih znanj
- težave pri reševanju večstopenjskih problemov
- težave pri razumevanju daljših navodil
- težave na področju pomnjenja in pozornosti
- skromno besedišče
- neustrezna zgradba povedi
- šibke sposobnosti za načrtovanje časa in dela
- šibka motivacija za učenje, potrebuje veliko spodbud
- težave na področju socialnega vključevanja
Prilagoditve
- prilagoditve in poenostavitve gradiv
- besedila povezana s konkretnimi vsebinami
- avtomatizacija (več ponavljanj osnovnih dejstev in strategij)
- veččutno učenje
- učenje strategij načrtovanja dela in reševanje problemov
- razdelitev daljših nalog na posamezne krajše dele oz. korake
- več usmerjenega gibanja
- vmesni odmori pri preverjanju znanja
- nagrajevanje socialno zaželenjih oblik vedenja
- dodatne informacije, navodila, vaje, praktične naloge