Slabo razvite samoregulacijske spretnosti

Opis učnih težav
  • nesamostojnost pri učenju
  • težave s postavljanjem ciljev, izbiranjem učnih strategij, s prepričanji o lastni sposobnosti
  • težko se osredotoča na učno snov, hitro ga zmotijo razni dejavniki
  • ne spremlja samega sebe v procesu učenja
  • ne zna se učiti iz učbenikov ali drugih virov
  • vzroke neuspeha pogosto pripisuje svoji nesposobnosti
  • ne uči se iz lastnih napak
  • ne aktivira predznanja, ne določi namena učenja, ni pozoren na zgradbo učne snovi
  • ne zna poiskati in določiti bistvenih informacij iz učne snovi
  • ne zna povzeti vsebine snovi
  • težave pri branju grafičnih sporočil (zemljevidi, urniki, tabele, grafi)
Prilagoditve
    • učenje rabe različnih učnih strategij
    • spodbujanje k samoopazovanju in spremljanju lastnega učenja
    • seznanjanje z merili za doseganje minimalnih standardov znanja
    • postopno pridobivanje odgovornosti za doseganje učnih ciljev
    • oblikovanje situacij za uporabo različnih učnih strategij (projektno delo, skupinsko reševanje problemov …)
    • preverjanje razumevanja naučenega (ne le pomnjenja)

Sodelujemo v projektih

  • Default
  • Title
  • Date
  • Random

Prijava/odjava uporabnika