Opis učnih težav
- nesamostojnost pri učenju
- težave s postavljanjem ciljev, izbiranjem učnih strategij, s prepričanji o lastni sposobnosti
- težko se osredotoča na učno snov, hitro ga zmotijo razni dejavniki
- ne spremlja samega sebe v procesu učenja
- ne zna se učiti iz učbenikov ali drugih virov
- vzroke neuspeha pogosto pripisuje svoji nesposobnosti
- ne uči se iz lastnih napak
- ne aktivira predznanja, ne določi namena učenja, ni pozoren na zgradbo učne snovi
- ne zna poiskati in določiti bistvenih informacij iz učne snovi
- ne zna povzeti vsebine snovi
- težave pri branju grafičnih sporočil (zemljevidi, urniki, tabele, grafi)
Prilagoditve
- učenje rabe različnih učnih strategij
- spodbujanje k samoopazovanju in spremljanju lastnega učenja
- seznanjanje z merili za doseganje minimalnih standardov znanja
- postopno pridobivanje odgovornosti za doseganje učnih ciljev
- oblikovanje situacij za uporabo različnih učnih strategij (projektno delo, skupinsko reševanje problemov …)
- preverjanje razumevanja naučenega (ne le pomnjenja)