Dispraksija

Opis učnih težav
  • učenec neustrezno drži pisalo
  • ima neurejene šolske potrebščine, izgublja, pozablja stvari
  • ko je na vrsti za branje, ne najde mesta v besedilu
  • je neroden
  • težave ima z rabo jedilnega pribora
  • težave ima pri delu s škarjami
  • risbe so neprimerne starosti
  • ima težave z orientacijo
  • je nespreten pri igrah z žogo
  • je nespreten in počasen pri oblačenju in obuvanju
  • nikoli mu ne uspe vsega prepisati s table
  • pogosto zamuja
  • večkrat je brez domačih nalog
  • nespreten je pri osnovnih gibalnih dejavnostih
  • pomanjkljivo nadzorujejo izvajanje določenih gibov 
  • pogosto se zaletava v ljudi in predmete
  • hitro se izgubi
  • je neuspešen pri športu
  • je nespreten pri pisanju, risanju, striženju …
  • težave pri artikulaciji glasov 
  • težje se prilagajajo spremembam
  • dosega nižje dosežke na področju športne vzgoje, tehničnega pouka in likovne vzgoje
Prilagoditve
    • več časa za izvajanje vseh gibalnih aktivnosti
    • prilagojene gibalne naloge
    • razdelitev zapletenih gibalnih nalog na posamezne dele
    • razlaga postopka izvedbe gibalnih nalog
    • omogočanje izbire med dejavnostmi (vsebinska nadomestitev posamezne gibalne dejavnosti)
    • več prostora za posamezno nalogo
    • manj zahtevnih gibalnih zadolžitev
    • več časa pri preverjanju in ocenjevanju znanja
    • pomoč pri organizaciji zapiskov
    • učenje strategij pisanja ključnih besed
    • zapis na tablo z večjimi črkami in barvnimi oporami
    • omogočanja fotokopiranja pomembnih zapisov s prosojnic, table
    • nastavki pri pisanju
    • opore pri učenju pisanja števk in črk
    • pisanje v širše črtovje
    • organiziranje pomoči vrstnikov

Sodelujemo v projektih

  • Default
  • Title
  • Date
  • Random

Prijava/odjava uporabnika