Opis učnih težav
- učenec neustrezno drži pisalo
- ima neurejene šolske potrebščine, izgublja, pozablja stvari
- ko je na vrsti za branje, ne najde mesta v besedilu
- je neroden
- težave ima z rabo jedilnega pribora
- težave ima pri delu s škarjami
- risbe so neprimerne starosti
- ima težave z orientacijo
- je nespreten pri igrah z žogo
- je nespreten in počasen pri oblačenju in obuvanju
- nikoli mu ne uspe vsega prepisati s table
- pogosto zamuja
- večkrat je brez domačih nalog
- nespreten je pri osnovnih gibalnih dejavnostih
- pomanjkljivo nadzorujejo izvajanje določenih gibov
- pogosto se zaletava v ljudi in predmete
- hitro se izgubi
- je neuspešen pri športu
- je nespreten pri pisanju, risanju, striženju …
- težave pri artikulaciji glasov
- težje se prilagajajo spremembam
- dosega nižje dosežke na področju športne vzgoje, tehničnega pouka in likovne vzgoje
Prilagoditve
- več časa za izvajanje vseh gibalnih aktivnosti
- prilagojene gibalne naloge
- razdelitev zapletenih gibalnih nalog na posamezne dele
- razlaga postopka izvedbe gibalnih nalog
- omogočanje izbire med dejavnostmi (vsebinska nadomestitev posamezne gibalne dejavnosti)
- več prostora za posamezno nalogo
- manj zahtevnih gibalnih zadolžitev
- več časa pri preverjanju in ocenjevanju znanja
- pomoč pri organizaciji zapiskov
- učenje strategij pisanja ključnih besed
- zapis na tablo z večjimi črkami in barvnimi oporami
- omogočanja fotokopiranja pomembnih zapisov s prosojnic, table
- nastavki pri pisanju
- opore pri učenju pisanja števk in črk
- pisanje v širše črtovje
- organiziranje pomoči vrstnikov