Motnje pozornosti s hiperaktivnostjo

Opis učnih težav
  • učenec prekinja pogovore in dejavnosti drugih
  • težko čaka, da pride na vrsto
  • ne razmisli, predenj nekaj reče ali naredi
  • slabo predvideva posledice svojih dejanj
  • je zelo hiter pri reševanju nalog
  • ne preverja svojih izdelkov
  • slaba je slušna pozornost
  • težko se osredotoči in vztraja pri dejavnosti
  • nalog pogosto ne dokonča
  • težko prehaja z ene teme na drugo
  • ima težave pri organizaciji informacij, dejavnosti, nalog
  • izgublja in pozablja naloge, stvari
  • je nemiren (se preseda, igra, sprehaja med poukom)
  • pogosto prekomerno govori
Prilagoditve
    • krajše učne enote in pogostejši odmori
    • veliko utrjevanja snovi
    • manj besednega poučevanja, več aktivnih zaposlitev
    • navajanje na beleženje naročil in pomoč pri vzdrževanju reda
    • pomoč pri oblikovanju delovnega urnika
    • možnost umika v mirni kotiček
    • samoaktivnost otroka (sam naj popravi napake)
    • spremljanje napredka (poudarek na beleženju pozitivnih aktivnosti in odnosov)
    • večja fizična bližina in kontrola učitelja
    • več časa za odgovor pri preverjanju in ocenjevanju znanja
    • poudariti pomembnost z barvami
    • več slikovnega gradiva
    • uporaba celega telesa
    • učenje s kartončki, miselnimi vzorčki
    • pomoč pri zastavljanju ciljev (ne pretežki, ne prelahki)
    • ne prekinjati po nepotrebnem otrokovega dela
    • učenje strategije reševanja nalog
    • občasno spregledati negativne aktivnosti in krepiti pozitivno
    • opore, ki pritegnejo otrokovo pozornost (podčrtati ključne besede, sprememba glasu, ilustracija …)
    • preverjanje razumevanja navodil
    • razdeliti daljše in zapletene naloge na krajše enote
    • takojšnja povratna informacija
    • vaje za izboljšanje pozornosti
    • vaje aktivnega poslušanja
    • doslednost pri opravljanju dela

Sodelujemo v projektih

  • Default
  • Title
  • Date
  • Random

Prijava/odjava uporabnika