Opis učnih težav
- učenec prekinja pogovore in dejavnosti drugih
- težko čaka, da pride na vrsto
- ne razmisli, predenj nekaj reče ali naredi
- slabo predvideva posledice svojih dejanj
- je zelo hiter pri reševanju nalog
- ne preverja svojih izdelkov
- slaba je slušna pozornost
- težko se osredotoči in vztraja pri dejavnosti
- nalog pogosto ne dokonča
- težko prehaja z ene teme na drugo
- ima težave pri organizaciji informacij, dejavnosti, nalog
- izgublja in pozablja naloge, stvari
- je nemiren (se preseda, igra, sprehaja med poukom)
- pogosto prekomerno govori
Prilagoditve
- krajše učne enote in pogostejši odmori
- veliko utrjevanja snovi
- manj besednega poučevanja, več aktivnih zaposlitev
- navajanje na beleženje naročil in pomoč pri vzdrževanju reda
- pomoč pri oblikovanju delovnega urnika
- možnost umika v mirni kotiček
- samoaktivnost otroka (sam naj popravi napake)
- spremljanje napredka (poudarek na beleženju pozitivnih aktivnosti in odnosov)
- večja fizična bližina in kontrola učitelja
- več časa za odgovor pri preverjanju in ocenjevanju znanja
- poudariti pomembnost z barvami
- več slikovnega gradiva
- uporaba celega telesa
- učenje s kartončki, miselnimi vzorčki
- pomoč pri zastavljanju ciljev (ne pretežki, ne prelahki)
- ne prekinjati po nepotrebnem otrokovega dela
- učenje strategije reševanja nalog
- občasno spregledati negativne aktivnosti in krepiti pozitivno
- opore, ki pritegnejo otrokovo pozornost (podčrtati ključne besede, sprememba glasu, ilustracija …)
- preverjanje razumevanja navodil
- razdeliti daljše in zapletene naloge na krajše enote
- takojšnja povratna informacija
- vaje za izboljšanje pozornosti
- vaje aktivnega poslušanja
- doslednost pri opravljanju dela