Čustveno pogojene težave pri učenju

Opis učnih težav
  • težko se sprosti
  • izogiba se šolskemu delu ali odlaša zaradi strahu, da stvari ne bo opravil dovolj dobro
  • je pretirano zaskrbljen
  • ima potrebo po neprestanem izražanju odobravanja, posebno odraslih in avtoritet
  • pritožuje se zaradi telesnih težav (glavoboli, bolečine v želodcu)
  • izraža strah pred obiskovanjem šole
  • pogosteje v zadregi, strah ga je, da bo izgledal neumo, smešno
  • njegovo vedenje je na videz zrelejše od vrstnikov
  • je perfekcionističen
  • izogiba se manj strukturiranim zadevam (prosti spisi)
  • izgublja se v nepomembnih podrobnostih
  • ima težave pri zaznavanju širše slike neke naloge, problema ali zahteve
  • odvisen od mnenja drugih
  • nezaupanje vase
Prilagoditve
    • konkretne pohvale in povratna sporočila
    • izogibanje nepotrebni konfrontaciji, spravljanju v zadrego, uporabi sarkazma ali javnega sramotenja
    • učenje načinov sproščanja
    • pomoč pri iskanju ustreznih načinov sprostitve napetosti v različnih telesnih dejavnosti (tek, plavanje, kolesarjenje, telovadne vaje)
    • pomoč pri usvajanju strategij organizacije učenja
    • učenje postavljanja meja
    • usmerjanje od perfekcionizma k postavljanju realističnih pričakovanj in sprejemanju realističnih dosežkov
    • pomoč pri osredotočanju na celoto, glavne točke, bistvo
    • dajanje podpore in izogibanje kritiziranju
    • izogibanje pretiranemu zaščitniškemu vedenju
    • uravnoteženje pohval in kritik

Sodelujemo v projektih

  • Default
  • Title
  • Date
  • Random

Prijava/odjava uporabnika