Učne težave zaradi eksistenčne socialno-ekonomske oviranosti in ogroženosti

Opis učnih težav
  • jezikovnokulturna drugačnost (slabše razumevanje jezika, razlage navodil …)
  • težave pri socialnem vključevanju (večji socialni strah, težave pri navezovanju stikov z vrstniki, manjša priljubljenost pri vrstnikih)
  • večja ogroženost zaradi nasilja v družini ali ožjem domačem okolju
  • nezaupanje v lastne sposobnosti in negativna samopodoba
  • različnost znanj in strategij, pričakovanih v šoli, ter znanj in strategij, ki jih otrok osvoji v domačem okolju
Prilagoditve
    • razvijanje močnih področij
    • razvijati pozitivno samopodobo
    • razvijanje strategij in znanj, ki omogočajo učinkovito delo v šoli
    • ustvarjanje varnega in konsistentnega okolja
    • ne poudarja se otrokovih šibkosti pred vrstniki
    • spodbujanje sprejemanja s strani vrstnikov, preprečevanje izpostavljanja gmotnih dobrin
    • spoštovanje, spodbujanje in vključevanje staršev (ne jim nalagati nalog, ki jih ne morejo uresničiti)

Sodelujemo v projektih

  • Default
  • Title
  • Date
  • Random

Prijava/odjava uporabnika