Opis učnih težav
- jezikovnokulturna drugačnost (slabše razumevanje jezika, razlage navodil …)
- težave pri socialnem vključevanju (večji socialni strah, težave pri navezovanju stikov z vrstniki, manjša priljubljenost pri vrstnikih)
- večja ogroženost zaradi nasilja v družini ali ožjem domačem okolju
- nezaupanje v lastne sposobnosti in negativna samopodoba
- različnost znanj in strategij, pričakovanih v šoli, ter znanj in strategij, ki jih otrok osvoji v domačem okolju
Prilagoditve
- razvijanje močnih področij
- razvijati pozitivno samopodobo
- razvijanje strategij in znanj, ki omogočajo učinkovito delo v šoli
- ustvarjanje varnega in konsistentnega okolja
- ne poudarja se otrokovih šibkosti pred vrstniki
- spodbujanje sprejemanja s strani vrstnikov, preprečevanje izpostavljanja gmotnih dobrin
- spoštovanje, spodbujanje in vključevanje staršev (ne jim nalagati nalog, ki jih ne morejo uresničiti)