Sprejemati sebe in druge, sprejemati vse, kar imamo skupnega, in vse, kar je drugačno od nas. S to mislijo se vsako leto znova že vrsto let trudimo uvajati med naše šolske klopi inkluzijo v pravem pomenu besede.
Projekt Korak k Sončku, ki poteka pod okriljem Zveze Sonček, je del tega procesa in na šoli ga izvajamo že nekaj let. Za sodelovanje smo se odločili, ker želimo našim učencem razširiti obzorja in duha. Želimo, da razumejo različnosti in znajo biti sočutni, da razumejo stisko drugega in znajo priskočiti na pomoč, kadar je potrebno. Pomembno se nam zdi, da razbijemo stereotipe o prevladujočih nesposobnostih ljudi s posebnimi potrebami in namesto njih izpostavimo njihove kvalitete. Za zgled postavljamo ljudi z različnimi posebnimi potrebami, ki so kljub hudim vsakodnevnim preizkušnjam optimistični, uspešni na določenem področju in polni življenjske energije. Ob njihovih zgodbah se zdijo tegobe zdravih ljudi skorajda malenkostne. Izvajanje tovrstnih vsebin deluje pozitivno tudi na medsebojne odnose učencev v šoli, saj verjamemo, da krepi njihovo strpnost.
S sodelovanjem v projektu imamo zelo pozitivne izkušnje. Trudimo se, da ga vsako leto malo nadgradimo, izvajamo različne aktivnosti in spoznavamo nove ljudi z različnimi izkušnjami.
Hajdeja Praprotnik, mag. prof. inkl. ped.