- Podrobnosti
- Objavljeno: torek, 3. maj 2022
- Prispeval-a: Administrator
V predšolskem obdobju se otroci s posebnimi potrebami oz. z razvojnimi posebnostmi pogosto prepoznajo na podlagi govorno-jezikovnih težav, motenj pozornosti s hiperaktivnostjo (ali brez hiperaktivnosti), gibalne oviranosti, motenj senzornega procesiranja, razvojnega zaostanka, neharmoničnega razvoja ali drugih zdravstvenih posebnosti.
Otrokom s posebnimi potrebami želimo v vrtcu zagotoviti ustrezne prilagoditve in pomoč, da bi lahko dosegli cilje in razvili svoje potenciale. Večini otrok s posebnimi potrebami sta zagotovljena vzgoja in izobraževanje v rednem vrtcu, kjer so deležni različnih vrst pomoči. Nekateri otroci potrebujejo več pomoči, zato se ti vključujejo in izobražujejo v prilagojenem programu v razvojnem oddelku vrtca. Za vsakega otroka s posebnimi potrebami v vrtcu se pripravi individualiziran program, v katerem so opredeljene vse oblike pomoči, ki jih otrok potrebuje.
Januarja 2019 se je začel izvajati ZAKON O CELOSTNI ZGODNJI OBRAVNAVI PREDŠOLSKIH OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI, na podlagi katerega otroci prejmejo pomoč prej, starši pa vse potrebne informacije na enem mestu.